torstai 19. joulukuuta 2013

Tornado

Noh nyt on ollut tosi raskas viikko. Se eilenkin mainittu duracell puntissa on vähän saanut asioita väpättämään ja se tai mikälie on vaikuttanut niin paljon mun unenkin määrään ja laatuun, että oon vain pyörinyt liiankin tehokkaasti. Siinä on itseasiassa yksi asia, jonka olen huomannut muuttuneen tässä vuoden aikana; nukun nykyään herkästi paljon huonommin kuin ennen ja olen todellakin kokenut unettomia öitä. Se on mulle erikoista, sillä yleensä olen hyvä nukahtamaan. Vuosien aikana olen harjoitellut syistä jos toisistakin "sulkemaan ajatuksia pois", jotta nukahdan paremmin, mutta edes se ei ole nyt auttanut, sillä ongelma ei usein piile siinä, että ajatukset juoksisivat liikaa. Ongelmana on ollut ennemminkin sellainen yleinen levottomuus, vaikka kuinka väsyttäisi.

Tänään uskon sammuvani kuin kynttilä kun pääsen tuonne petiin. Otin tän kuvankin ihan vaan todistusaineistoksi siitä, miten mulla voi seistä silmät päässä.. 


Se toinen muuttunut asia on ruoan ahmiminen. En ole koskaan ollut mikään nopea syömään ellei sitten kyse ole puurosta tai jogustista, mutta varsinainen ruoka-ahmia en ole ollut. Nyt olen huomannut sellaista ihmeen nopeasti kadonnutta ruokaa ja siitä seurannutta huonoa oloakin. Tiedän jo ensi vuodelle lupaukseni, jos niikseen asiat järjestyvät.. Mä nimittäin olen tällaisesta oikeasti hieman huolissani. Täytyy alkaa ajattelemaan enemmän omaa terveyttä, vaikka "nuorena niin hyvin jaksaa"kin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti