perjantai 20. joulukuuta 2013

Pelejä

Tänään on ollut erikoinen, kiva, uuvuttava, ihana, onnellinen ja oikeastaan aika hieno päivä! Työpaikka asian jännittäminen oli kannattavaa, vaikkei ehkä kovin viisasta. Sellanen mä kuitenkin oon silloin kun asia on todella merkityksellinen. Tilanne on kuitenkin nyt se, että kaikki väpätys on ohi ja saan tulevaisuudessakin jatkaa samassa työpaikassa, paremmalla palkalla, enemmillä tunneilla ja myös haasteellisemmilla tehtävillä. Ei siis todellakaan sillä ettenkö olisi aiemmin halunnut tehdä vain vähemmän tunteja ja eivätkö monet asiat olisi olleet mulle ihan tarpeeksi haasteellisia jo tässäkin vaiheessa. Nyt kuitenkin panokset kovenee ja tammikuun alussa voin alkaa jännittämään uusia tehtäviä. Onneksi kuitenkin perustehtävät pysyvät samoina ja nyt tilanne on se, ettei mulla ole varsinaista lopetuspäivää näkyvillä. Se tulee sitten joskus en ainakaan ennen kesää :)

Kävin Lillin luonakin ja ihme kyllä sain ratsastella aika rauhassa, mitä nyt Lilli ei erityisen hyväntuulinen ollut. 

Pieni kiireen poikanen ehti jo yllättää, sillä tänään oli meillä Hannan ja Minnan kanssa pikkujoulut! Tää oli ihanan mahtava lopetus päivälle, hyvää ruokaa ja seurapelejä! Meillä oli siis hyvin ylipursuilevaa porosalaattia sekä juustokakkua.
 Ihanaa saada juhlistaa tätä työasiaakin heti, koska olen sen puolesta oikeasti onnellinen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti