keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Duracell puntti

Erikoinen juttu tää viikko, oon ollut jotenkin ihan kujalla koko ajan. Töissä oon ollut sellanen yliskarppi tai oon koittanut olla mikä ei ehkä ole onnistunut ihan täysin. Oon tietysti kuitenkin yrittänyt parhaani. Nyt mua vaan edelleen hämmentää tulevaisuus töiden/koulun osalta, mikä varmasti vaikuttaa tähän hieman epämääräiseen olotilaan. Sellanen pieni duracell pupu puntissa koko ajan tiiättekö? Asiat selvinnevät perjantaina, siihen asti se pupu. 

Punteista puheenollen, ostin kahdet uudet eilen Tallinnasta niiden eränneidenkin revenneiden tilalle. Kertoo hienoja asioita mun rakkaudesta vaatteita kohtaan kun annan asioiden revetä ennen kuin edes harkitsen uusien ostamista ja sitä ennen käytän kuitenkin niitä revenneitä vielä hieman. Tai ehkä se kertoo enemmän tästä muusta elämäntilanteesta. Tai niinkun rahatilanteesta. Tai no en tiedä, emmä minnekään kaupoille muutenkaan ikinä ehdi :D Noniin ostin kuitenkin kukkapöksyt ja mustat pöksyt! 


En jaksa odottaa viikonloppua enkä myöskään tulevaa lomaa. Joulufiilis on ihan nada, mutta loma kyllä aina kelpaa! Sen kunniaksi kuva näistä ihanista juomista. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti