maanantai 9. joulukuuta 2013

Hiipivä tiikeri

Tää oli nyt sellanen "Hei, olen talvi, olen oikeasti tullut jäädäkseni juuri nyt ja hähää mä tiiän että sä et oo vielä valmis!" -aamu. Ymmärrättekö? Ette? Siis kun mä oon niitä valitettavia apinatyyppejä, jotka vaan ei koskaan ehdi/jaksa/kykene lähteä kaupoille. Siitäpä syystä mulla ei koskaan ole ajoissa ehjiä vaatteita siihen juuri iskevään "uuteen" sääilmiöön, jota talveksikin kutsutaan. Aina se tulee ja koskaan mä en oo valmis. Niinpä tämän aamun -7c iski aika hyvin vasten kasvoja. Ja reisiä. Koska kaikilla on nykyään näitä hiton hienoja kuvia itsestään, joita he taitavasti ottavat peilin kautta niin tässä mun tyyliesimerkki, IHAN HELPPOA..


Kuvassa myös roskapussi. Ihan kiva mm. tää kevät/kesä/syystakki. No kaulahuivi onkin ainoa asia, joita mulla on niin paljon, että sellainen löytyy aina keliin kuin keliin!

Voisin pähkäillä aiheesta vaikka kuin ja siitä kuinka säälittävä aina tähän aikaan vuodesta olen. Aina rahaton, sillä tämän kuukauden "vaatebudjetin" (jota mulla ei kyllä todellakaan joka kuukaudelle ole?!) käytin uusiin TALLIkenkiin. Niin.. Asiat tärkeysjärjestykseen. 

Töissäkin oli hemmetin kylmä. Kaupunki säästää. Koulussakin aika viileää. Ainakin ilmapiiri.... Krhm juuu ei siitä sen enempää. 

Se mikä mua on tänään lämmittänyt on tää yks biisi. Kuunnelkaa nyt tätä vähän liian täydellisen kauniisti laulavaa miestä ja biisin lopussa tehtyä ihan järkyttävä kauheaa (mun mielestä) stemmajuttua. Muuten biisi on upea <3

John Legend - All Of Me


"My head's under water
But I'm breathing fine

You're crazy and I'm out of my mind

'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all, all of me
And you give me all, all of you, oh"




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti