torstai 26. joulukuuta 2013

Rakkautta

Nyt on loma pariksi päiväksi loppu. Olen luvannut mennä töihin myös lauantaiksi, mutta sen jälkeenhän mulla onkin "pakkolomautus" sillä uusi sopimus saa alkaa vasta 7.tammikuuta. En tosin ole tästä mitenkään erityisen pahoillani, vaan ajattelin ehtiä tapaamaan kavereita ja tekemään musiikkia. Ja käymään leffassa (niin niinkun toi joku JBkin julkaisee uuden leffan..). 

Musiikista on pakko kirjoittaa nyt vähän. Mä seuraan USA:n X factoria aina ihan villinä netistä, youtuben kautta lähinnä, sillä kokonaiset jaksot tulevat tietenkin hitaasti Suomeen. Eikä mua niin kiinnosta sitä kaikkea väli jaadajaadaa kuunnellakaan, vaan kyseisen ohjelman omalta youtube kanavalta näkee lähes kaiken näkemisen arvoisen. Uusin kausi päättyi juuri ja mä en todellakaan voisi olla ilahtuneempi sen voittajista! Mulla oli muutama suosikki, yksi oli ihan mieletön countrygal, joka tippui mun mielestä liian aikaisin. Toisaalta hän oli vasta 13 vai 14vuotias, joten se oli ehkä hyvä. Tämän kauden voittajat ovat ihan aito rakastunut tuitui lemmenpari, jotka nyt vaan ovat kehittyneet ihan mielettömästi ja ovat suloisia ja esiintyvät paljon paremmin kuin alkukaudesta. Heillä on oma tyyli ja monta upeaa biisiä on saanut kuulla. Harvoin mä näin innostun, mutta näitä aidosti ihanilta vaikuttavia tyyppejä voisin hehkuttaa vaikka kuinka! Enkä mä niin siitä faktasta välitä, että nämä nyt sattuvat olemaan pariskunta vaan siitä, miten upeasti heidän esityksissään parhaimmillaan on sitä kemiaa ja kuinka äänet soivat yhdessä ja AH. 

Sanon vaan, että kuunnelkaa itse. Nää on nuoria upeita tyyppejä, joilla on hieno tulevaisuus edessä. 
Tää oli yksi mun suosikkibiiseistä heiltä. Kylmien väreiden ja sen onnen määrää kun tyypit onnistuivat niin upeasti ei voi mitata. Tää on mun mielestä muutenkin upea versio tästä biisistä.

Annetaan siis paljon henkisiä abloodeja ja uskotaan rakkauteen. Huh en tajuu, että sanoin noin.

Alex & Sierra - Gravity (Sara Bareilles cover) live in X factor USA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti